CONCORD

concord

Se arată 1–9 din 19 rezultate

Se arată 1–9 din 19 rezultate

Istoria Concord - un scurt istoric, de la origini pana in prezent.
Urmareste evolutia marcii de-a lungul a trei decenii pline de inovatie.

1978 - Nasterea traditiei.

In iunie 1978 Concord GmbH a fost fondat de Heinz-Joachim Kaufmann (dupa ce a lansat initial marca de scaune auto Storchenmühle).

1985 - Schimbarea generatiilor
Dupa trecerea in nefiinta a lui Heinz-Joachim Kauffmann, fiica sa, Corinna Kauffmann a preluat conducerea companiei.

1992 - Primele produse de top
Scaunele auto FIXMAX si MAXUS sunt primele cu vanzari record in istoria Concord

1999 - Urmatorul actionar
Compania vinde 80% din actiuni catre Juventas AG, Munchen, schimbandu-si forma legala astfel in Concord GmbH & Co. Scaunul auto ajustabil LIFT revolutioneaza piata si astfel prima poveste de succes incepe.
Juventas AG vinde ulterior actiunile catre Triumph-Adler AG, Munchen.

2006 - In miscare
Concentrarea departamentelor cheie in Palau, transfer din Stadtsteinach in Palau. Departamentele Concord de dezvoltare, design si marketing se muta in Schwäbisch Gmünd, biroul central din Stadtsteinach gazduieste departamentele de Administrare, Vanzari si Postvanzari.

2007 - Prima incursiune in universul carucioarelor incepe cu modelul Fusion. Un carucior ce avea posibilitatea de a i se atasa un landou, astfel nascandu-se primul concept de sistem de calatorie Concord.

2008 - NEO:
Cel mai cunoscut carucior Concord. Dupa crearea sa, multe versiuni si imbunatatiri au fost aduse de-a lungul anilor. Acum este unul dintre cele mai bune carucioare de pe piata, cu un cadru modern si solid in acelasi timp si pliere compacta. Faptul ca dupa atatia ani este un produs atat de relevant este o dovada ca departamentul de Cercetare si dezvoltare este tot mai avansat.

2010 - TRANSFORMER:
Un scaun auto Concord revolutionar, adaptabil la o varietate de varste si greutati ale copiilor. Si asta datorita lansarii sistemului Twinfix. De la conceperea sa a avut parte de mai multe schimbari de stil, demonstrand cat de puternice sunt de fapt calitatile tehnice ale produsului.

2013 - cea de-a 35-a aniversare
In iulie 2013 departamentul de dezvoltare si design se muta in biroul din Schorndorf.

In prezent
In ultimii 37 de ani brandul Concord a devenit unul din cele mai longevive si prestigioase pe piata produselor pentru copii.Un lider in domeniu si pionieri ai inovatiei in Germania si intreaga Europa.

Valori - 5 idei de baza

Utilizare facila
Produsele sunt practice si functionale. Au un design optim pentru a veni in intampinarea nevoilor copiilor si pentru a ajuta parintii in viata de zi cu zi.

Simplitate
Produse usor de inteles. Se focuseaza pe functiile esentiale pentru care au fost create. Usor de utilizat si intuitive.

Personalitate
Produse create intr-un mod logic si atragatoare datorita designului de inalta calitate. Simplu, indendent, clar - produse puternice, ce atrag privirile, fara a exagera in vreun fel.

Calitate
Concord foloseste doar materiale de calitate si prietenoase cu cei mici, ce isi indeplinesc functia in mod optim. Procesul de fabricatie este setat pentru rezultate solide, rezistente, de incredere, durabile si robuste.

Service
O atentie deosebita acordata satisfactiei clientului. Atentie la nevoile sale si ofera manuale de instructiuni clare si precise, precum si service direct sau prin intermediul distribuitorilor autorizati.