Ghid client

Mic ghid client – pentru orice alte intrebari va rugam sa ne contactati.

Preturile includ TVA.  Retur in termen legal de 14 zile. Detalii pe pagina RETURURI.
Stocurile se confirma intotdeauna TELEFONIC sau pe mail – va vom contacta dupa efectuarea comenzii. 
TRANSPORT GRATUIT in aria de acoperire a curierului, pe teritoriul Romaniei.
Plata la livrare sau prin transfer bancar.
Livrare in 24-48 ore lucratoare.
Consiliere pe mail, telefonic, Facebook, Whatsapp.
COMANDA RAPIDA, FARA CREARE CONT (optional). MAJORITATEA PRODUSELOR SUNT DISPONIBILE IN MAI MULTE CULORI. Fiecare culoare apare ca produs separat. CAUTAREA PE SITE VA POATE ARATA EXACT CEEA CE CAUTATI.

  • TRANSPORT GRATUIT – Transport gratuit pentru majoritatea produselor din magazin, in aria de acoperire a curierului. Detalii in pagina TRANSPORT SI TRANSPORT SI LIVRARE.
  • PROGRAM ASISTENTA CLIENTI – Va asteptam pentru orice informatii si lamuriri la numarul de telefon 0787.659.399, de Luni pana Vineri, in intervalul orar 10-16:00.
  • CUM COMAND – Comanda se poate face online, telefonic sau pe mail. Detalii in pagina CUM COMAND. Comenzile intrate dupa ora 16 se vor prelucra in ziua urmatoare, deoarece livrarile pentru ziua in curs deja s-au facut.

Produsul dorit va fi disponibil la o data ulterioara?
Vrei un sistem 3 in 1 anume, dar stocul este momentan epuizat? Intreaba-ne si iti recomandam o alta varianta, de exemplu o alta scoica ce se potriveste caruciorului ales sau un produs similar! Consiliere profesionista si raspunsuri de fiecare data! Gasim impreuna varianta ideala!

Click pe butonul de Whatsapp sau Messenger sau contacteaza-ne folosind detaliile de pe pagina Contact: pe email sau telefonic (program suport telefonic 10:00-16:00).

Produsele marcate cu STOC 0 sau PRET 0 LEI – nu sunt in stoc.
Stocurile se reconfirma intotdeauna pe mail sau telefonic. Veti fi contactat de unul dintre operatorii nostri dupa efectuarea comenzii.
Niciun produs nu pleaca spre client fara o confirmare prealabila (comanda se considera completa in momentul discutiei si stabilirii detaliilor).
Comenzile pot fi anulate de catre Vanzator in orice moment
In cazul unor erori in listarea produselor vi se va comunica telefonic informatia corecta inainte de confirmarea comenzii.

In cazul produselor dispomibile cu precomanda (nu sunt in stoc si urmeaza sa reintre la o data ulterioara), preturile pot sa difere de cel afisat in momentul precomenzii, situatie in care veti fi informat INAINTE de prelucrarea si trimiterea comenzii catre Dvs.

Suna (10:00-16:30)